Onze visie.

Bij NextGen Workspace geloven we dat elk bedrijf verdient om te profiteren van de voordelen van een optimale moderne werplek. Daarom helpen we bedrijven om een efficiënte en futureproof IT-omgeving vanuit de cloud te implementeren, zodat ze profiteren van verbeterde prestaties, hogere productiviteit, kostenbesparing en verbeterde beveiliging van bedrijfsgegevens.

De oprichters van NextGen Workspace

NextGen Workspace is opgericht in 2020 door Niels van den Akker en Jan-Willem Bult. Inmiddels heeft NextGen Workspace 10 medewerkers en gevestigd op een eigen locatie in Amersfoort.

Niels van den Akker

Niels van den Akker is eind negentiger jaren begonnen op zijn studentenkamer en heeft de eerste jaren als interim IT-manager gewerkt bij enkele bouwbedrijven binnen de BAM. Tegelijkertijd heeft hij het IT-bedrijf Xcellent opgericht, dat uiteindelijk in de jaren daarna is uitgegroeid tot een volwaardig (technisch) ICT dienstverlener met 130 werknemers. Als directeur van Xcellent heeft Niels ervaring in alle facetten binnen het ICT opgedaan.

Jan-Willem Bult

Jan-Willem Bult

Jan-Willem Bult is eind vorige eeuw zijn carrière begonnen bij IMTECH Infra/nettenbouw. Hierna is hij overgestapt naar de ICT en onder andere als Manager Consultancy & Projecten gewerkt bij CTB (tegenwoordig onderdeel van 4PS). Vervolgens is hij Manager Operations geworden bij Xcellent Automatisering, het bedrijf van Niels. De laatste 10 jaar is Jan-Willem als zelfstandige voornamelijk als interim project/programma/IT manager actief geweest en heeft diverse cloud transformaties begeleid.

Waar blinken wij in uit?

Na een aantal jaar samen te hebben gewerkt, hebben Niels en Jan-Willem de handen ineengeslagen om NextGen Workspace op te richten. Met hun ruime ervaring in de IT-sector en (verander)projecten zijn zij het ideale team om bedrijven te helpen bij het verbeteren van hun IT-omgeving en het overstappen naar de cloud.

NextGen Workspace biedt uitgebreide ondersteuning en begeleiding bij elke stap van het proces, van het ontwerpen van een ICT roadmap incl. cloudomgeving tot het implementeren en beheren ervan. We werken nauw samen met onze klanten om te begrijpen wat de specifieke wensen zijn en hoe we hen het beste kunnen helpen. Dit betekent dat we op maat gemaakte oplossingen bieden die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van elk bedrijf.

Als u geïnteresseerd bent in onze diensten, neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek. 

“Bij ons bent U aan zet en bepaalt U zelf de prioriteiten, het tempo en aanpak van uw NextGen Workspace!”

Het door-ontwikkelen van uw NextGen Workspace gebeurt daarnaast op basis van een roadmap op maat. Iedere klant begint bij ons met een ‘proof of concept’ en een IT roadmap. Hierin bepalen wij samen de route voor u naar uw Modern Workspace op basis van ‘state of the art’ IT.

U kiest het abonnement dat bij uw bedrijf past
U beoordeelt per jaar of u wilt versnellen, of juist niet. Zodoende weet u vooraf wat u krijgt, in welk tijdsbestek en hoeveel nieuwe IT ontwikkelingen voor uw bedrijf op stapel staan. Vele bedrijven bieden een zgn. Modern Workspace, maar maken geen roadmap als doorvertaling vanuit de toekomst naar nu, helpen niet deze te implementeren en continue door te ontwikkelen.

Wij doen het allemaal voor een vaste prijs per maand per gebruiker!

Doe onze Quickscan

Klaar voor de transitie naar cloud first werken?

Ontdek de impact die ‘cloud first’ werken heeft voor uw organisatie.

Digitale werkplek

Interesse?
We komen graag bij u langs voor een kennismakingsgesprek.